kungblekfis.blogg.se

När detta skrivs är jag bakis så fattar mig kort:
Det här är en blogg med dikter, mest rimmande sort

Bloody feelings

Publicerad 2016-07-02 10:16:00 i Allmänt, poesi,

Så känslomässig är jag nu, här
att när jag spelat den bästa låten om att vara kär
måste jag genast lyssna på den en gång till
det blir ganska tydligt vad det är jag vill
Jag vill visst mer än att stundvis skingra ensamheten
jag verkar önska mig den älskande evigheten
Det gör mig lite orolig, tills jag med ens
plötsligt minns att jag snart ska ha mens
all denna kärlekskranka trängtan
är inget mer än hormoniellt styrd längtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kung Blekfis

Skriver sexistiskt, sanningsenligt, strunt. Rimmar roat regelbundet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela