kungblekfis.blogg.se

När detta skrivs är jag bakis så fattar mig kort:
Det här är en blogg med dikter, mest rimmande sort

Maktövertag

Publicerad 2016-07-02 10:54:25 i Allmänt, poesi,

”Du verkar ha lite väl kul med den här makten du har över mig”
säger han, och jag svarar ”Förlåt, men det är så svårt att hejda sig!
När tanken på vad jag kan göra med dig skapar ett sug långt ner i magen
och jag går och tänker på dina ofrivilliga flämtningar hela dagen.
Kanske att jag bär lite ansvar, men i så fall bara en liten del,
att du lydigt kommer när jag ropar är faktiskt inte mitt fel!”

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kung Blekfis

Skriver sexistiskt, sanningsenligt, strunt. Rimmar roat regelbundet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela