kungblekfis.blogg.se

När detta skrivs är jag bakis så fattar mig kort:
Det här är en blogg med dikter, mest rimmande sort

Ränta på ränta

Publicerad 2016-07-02 10:30:22 i Allmänt,

Tekopp i handen, i ögonen soldis
i hjärtat, bultande, det dyra pris
man betalar för närhet och för att bli sedd
fakturan kommer när man minst är beredd
Men smakar det så kostar det, det vet jag ju
jag var bara inte införstådd med hur du
under månader som gått snärjt mig i något bindande
lyckats dölja min inblandning i ditt lillfingerlindande
Så nu står jag här utan chans att förhala
vill jag ha mer så måste jag betala

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kung Blekfis

Skriver sexistiskt, sanningsenligt, strunt. Rimmar roat regelbundet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela